Vytvořit téma

Reakce na botox

Veronia
· Vytvořeno: 10. 11. 2017 · Aktualizace: 21. 10. 2018

Dobrý den. Uběhlo přesně 14 dní od aplikace botoxu. Celkem byly provedeny 3 vpichy, 1x přímo mezi obočí, 1x nad začátek obočí vlevo a 1x vpravo. Po každém vpichu se udělala pod kůží hrudka, mezi obočím o velikosti a tvaru zrnka rýže, nad obočím (obě strany) tvar a velikost zrnka čočky. Na pohmat jsou všechny popsané body ohraničené, nejedná se o opuchlé místo, ale spíše o ohraničený podkožní malý útvar. Cítím drobné ochabnutí zasažených svalů, ale svraštit vrásku stále jde. Těsně po aplikaci byla místa zarudla a oteklá (jako červená boule). Aplikace botoxu byla již po druhé, při první aplikaci bez jakýchkoliv komplikací. Teplota nebyla, v den zákroku jsem neměla virózu. Otoky jsem ledovala. Splaskly. Zůstaly pouze ty popsané kuličky. Na doporučení jsem mazala i duacgelem-nulový efekt. Pak jsem mazala olfen gelem-nulový efekt. V anamnéze mám autoimuní thyreopatii a lokálně užívám Duacgel, před dvěmi měsíci jsem byla očkována proti žloutence. Nekouřím, sportuji, spím dostatečně, perioda v daný den také nebyla, nepila jsem alkohol, od zákroku jsem cvičit nebyla. Popsaný stav již viděli 4 lékaři a nikdo nebyl schopný pojmenovat, co se stalo nebo jak situaci řešit. Jedná se snad o zánět? Dokonce jsem se ptala i lékaře, zda opravdu použil botox. Hrbolky jsou viditelné i okem. Současně s tím jsem měla i botox na vějířky okolo očí, vnější koutek oka. Zde reakce na botox normální a aplikovaná látka funguje. Předem děkuji za jakoukoliv odbornou radu nebo doporučení, kam zajít.

Opravdu chcete odstranit tento obrázek?

24 komentářů

Opravdu chcete odstranit tento obrázek?

  • simka
    21. 10. 2018

    Dobrý den, ano, ano jsem objednaná už na různá vyšetření. Psychické to není, jelikož je to pohledem znatelné, ale na psychiku to teda náročné je také. Mějte se hezky a i Vám děkuji za diskuze. S.

    Opravdu chcete odstranit tento obrázek?

  • Joni
    20. 10. 2018

    Jak si to znovu pročítám, šla bych na oční. Jinak jsem ráda, že jsem se utvrdila, že botox opravdu ne. Ať se to brzy zlepší. Uvidíte, že ano. Masírujte, nic si tam neaplikujte. Okolo očí je to riziko s chce to prý velice dobrého doktora.

    Opravdu chcete odstranit tento obrázek?

  • Joni
    20. 10. 2018

    3 roky v těle nevydrží. Kéž by?. 6-9 měs. Nemůže to být i trochu psychické? Jen váš pocit. Víčka spadnou, to se i uvádí jako riziko, ale na ty cca 3 měsíce.. Zkuste oční .. třeba to posoudí jinak...

    Opravdu chcete odstranit tento obrázek?

  • Joni
    20. 10. 2018

    Tak to už mi přijde úpně nesmyslné. Botox sice nemám, ale tohle opravdu nedělá. Radjejí větší města, kde mají více zkušeností.

    Opravdu chcete odstranit tento obrázek?

  • simka
    20. 10. 2018

    Dobře, vidím, že se názory a zkušenosti značně liší a tak moc děkuji za diskuzi.
    S pozdravem S.

    Opravdu chcete odstranit tento obrázek?

  • MUDr. Jaroslava Kačírková

    MUDr. Jaroslava Kačírková

    · 20. 10. 2018

    Já mam zkušenost s výdrží cca rok.
    J.K

    Opravdu chcete odstranit tento obrázek?

  • simka
    20. 10. 2018

    Prosím Vás a to zda mám ucpanou žílu očnice mi prověří kde, na tom očním při běžném vyšetřením, nebo to dělají jen nějakém specializovaném pracovišti? Děkuji za info.

    Opravdu chcete odstranit tento obrázek?

  • simka
    20. 10. 2018

    Dobrý den, lékařka mi, řekla, že má zkušenost, že kys. h, může přetrvávat až 3. roky, obzvlášť prý ten restylen je prý dost tuhý.

    Opravdu chcete odstranit tento obrázek?

  • simka
    20. 10. 2018

    Pokud je tam takové velké riziko, tak by tuto aplikaci neměli nabízet a ještě říkat, že je to bezpečné!

    Opravdu chcete odstranit tento obrázek?

  • simka
    20. 10. 2018

    Je pravda, že mám pořád tlak za očima, a zhoršené vidění. Nejdřív jsem však měla jakoby pocit, že v oku něco mám a bylo celé červené, to cca po měsícu přestalo a nastal ten tlak a zhoršené vidění.
    Jinak ještě k tomu rozpouštění, bylo mi řečeno že kys. h. může přetrvávat až 3. roky. Jaké je riziko při rozpouštění? Děkuji, jinak jsem také objednaná na oční, opravdu mne nyní čeká velké běhání po doktorech:-(

    Opravdu chcete odstranit tento obrázek?

  • Joni
    19. 10. 2018

    Kys ha nervy nenaruší. Ake restylan dělá hrudky.1 ml je hodně. Já mám třeba 0,2 aplikaci. Max 0,5 naráz..Celý 1ml - to je na dost velkou část. U glabely je i riziková oblast , protože může i náhodně ucpat žílu očnice a způsobí poruchu vidění( i riziko oslepnutí), glabela se musí velice dobře umět. Ale to vám na klinikách neřeknou..

    Opravdu chcete odstranit tento obrázek?

  • simka
    19. 10. 2018
    Nejlepší komentář

    Na toto jsem vám odpověděla v tom vašem prvním dotazu na místo .
    Botox- mi asi chytl nervy v obličeji a následně cévy, proto se mi dělají otoky, tak mi to dnes vysvětlila praktická lékařka, ale je to jen její názor, nebo také ta kys. h. se dostala tam kam neměla, těžko říct, to mi asi nikdo už neřekne, proč tak reaguji. Také jsem z botoxu měla respekt , ale bylo mi řečeno že je bezpečný a dostala jsem jen nějaké malé kapičky do čela jako bonus a na zkoušku, paní doktorka mi řekla, že by ho jinak vyhodila. Kys. h.-restylen jsem měla jen 1ml. opravu jen málo, prý poloviční dávku.

    Opravdu chcete odstranit tento obrázek?

  • simka
    19. 10. 2018

    Nezlobte se já hledám radu, a pomoc nechci nikomu uškodit a tak nebudu ani zveřejňovat, paní doktorka mi řekla, že se ji to ještě nikdy nestalo, bydlím v menším městě na Moravě. Děkuji za pochopení. Jinak opravdu zjišťuji, že je to začarovaný kruh a opravdu nevím, kam s tím jít. V létě jsem byla na odběrech krve a vše bylo v pořádku, Dnes jsem byla na odběrech krve znovu u svojí praktické lékařky a ta mne posílá na různá vyšetření, pravděpodobně mne Botox hodně rozhodil imunitu, lékařka si myslí, že nervy a cévy jsou oslabené, možná i ledviny, těžko říct, budu muset asi oběhat více lékařů, ale nevím, zda mi někdo pomůže, pravděpodobně budu muset počkat, až z těla všechna chemie vyprchá...
    Jinak máte pravdu je to dost psychicky náročné, během pár dnů zestárnout cca 5-10. let. Můj otec bude mít 70. let nemá tak svěšená víčka jako já, je to opravdu náročné hlavně z rána.
    S.

    Opravdu chcete odstranit tento obrázek?

  • simka
    19. 10. 2018

    Moc děkuji za konzultace, ale potom tedy nevím, proč mám stále otoky, a když je otok menší tak mám povislou kůži a tak se to pořád střída.

    Opravdu chcete odstranit tento obrázek?

  • MUDr. Jaroslava Kačírková

    MUDr. Jaroslava Kačírková

    · 19. 10. 2018

    Po tak dlouhé době se mi to zdá neefektivní.Botox je vstřebán a kys.h. také, nevím co by se rozpouštělo.
    J.Kačírková

    Opravdu chcete odstranit tento obrázek?

  • Joni
    19. 10. 2018

    Přesně. Všude slyšíme a čteme, jak je vše bezpečné. Ale v praxi je to jinak. Také se botoxu bojím a tohle mě úplně odradilo...

    Opravdu chcete odstranit tento obrázek?

  • Joni
    19. 10. 2018

    Nejsem dermatolog, ale mám zkušenost, že tělo může reagovat různě a nikdo vám pak na estetické klinice nepomůže. Pokrčí se rameny. Moc by mě zajímalo, co vám tam píchli? Mají na to přeci záznam...A rozpouštění hyázou také není bez rizika.. Bylo by mozné napsat, kde se vám to stalo do SZ? Je důl., si sdělovat, kam nechodit.. Přeju, ať to brzy zmizí, umím si představit, co je to za pocit. Něco jsem také zažila.

    Opravdu chcete odstranit tento obrázek?

  • simka
    19. 10. 2018

    Ano, chápu. Lékařka mi ještě nabízí rozpuštění či odebrání kys. h. Mne to ale připadá po půl roce dost riskantní, jaký na to máte názor vy? Myslí si, že můj lymf. systém to nezvládá, nebo mám na ni alergii, ale přece další vpich může další vlásečnice ještě více narušit a zhoršit tím lymfu.
    Jak to vnímáte vy? Děkuji. S.

    Opravdu chcete odstranit tento obrázek?

  • MUDr. Jaroslava Kačírková

    MUDr. Jaroslava Kačírková

    · 19. 10. 2018

    Bohužel rada je obtížná, někdy dojde ke spadnutí víček pokud se aplikuje botox těsně nad obočí.
    Je možné že i větší množství výplně /kys.h./ vpravené do mračivky může klesnout níže a způsobit otok víček. Budete muset vytrvat až se kyselina vstřebá.Ale pouze teoretisuji, neznám stav před a po a ani jsem neaplikovala.
    J.Kačírková

    Opravdu chcete odstranit tento obrázek?

  • simka
    19. 10. 2018

    Botox jsem měla na čele a do rýh - nosoretních a mračivky kys. hyal. od tý doby mám otoky očí, víček, když otok odezní tak zůstává svěšená kůže. Můžete poradit?děkuji.

    Opravdu chcete odstranit tento obrázek?

Informace zveřejňované na Estheticon.cz, nemohou v žádném případě nahradit osobní konzultace mezi pacientem a lékařem. Estheticon.cz nepodporuje komerční produkty ani služby.

Rádi vás vyslechneme
Zúčastněte se fóra Estheticonu. Už nám chybíte jen Vy!