Zdravím všechny, ráda bych znala názor, jestli je vhodnější a trvanlivější Art filting nebo Technika Serdev lift. Je mi 43 let a trápí mě spodní část obličeje, mám dost odolnou a pevnou kůži, nemám již tak pevné kontury obličeje, koutky úst padají a kůže povoluje. Pročetla jsem info o obou technikách a vím, že každá je trochu jiná. Pokud má někdo zkušenosti, ráda bych znala jeho názor, která z technik by mohla mít viditelnější a trvanlivější efekt u zpevnění kontur obličeje a koutků. Děkuji za názory a odpovědi. Mata
Poslite mi vasu adresu do sukr. spravy
dobry den, nemohli by ste mi poslat foto (pripadne orezane foto) pred a po do sukromnej spravy? tiez premyslam o vylepseni vzhladu touto technikou, mam 46 rokov. na stranke arteclinic som podrobne info k tejto technike nenasla. vdaka, s pozdravom.
Re: juanita
Dobrý deň, no asi najlepšie bude, keď si to prečítate na stranke kliniky ************
Uplne laicky a v skratke - nerobia sa tu žiadne rezy, len vpichy a šitie. Samotný výkon nebolí, robi sa v lokalke, ale neprijemná je jej aplikacia. Dnes som 1 den po a bola som cely den v praci. Ked máte dlhe vlasy, zakryjú všetko co maju, pretože opuchy na krku a okolo uší mám, aj vo vlasoch. Pooperačné bolesti tiež, dávam ibalgin. Výsledok je výborný, koža napnutá, samotný výkon trval 45 minut. .
Co to je za metodu Serdev lift. Můžete prosím napsat něco bližšího. Právě přemýšlím o zlepšení svého vzhledu.
bolí to, jak dlouho po zákroku budete moci mezi lidi???
Art f. nepoznám, ale som po Serdev lifte a odporúčam všetkým, ktorí o ňom rozmýšlajú,alebo pochybujú. Výsledok je fantastický, aj keď ešte zatial som v štádiu hojenia, zmeny sú jasné a výrazné. Absolútna spokojnosť bez najmenšej pochybnosti.
I tak děkuji, pane doktore.
Mata
Bohužel zkušenosti s výsledky této metody neznám...
Zdraví MUDr. Tomášek, plastický chirurg,
Pane doktore, děkuji. Po přečtení reakcí vše znovu důkladně zvážím. Ráda bych viděla i výsledek, ač zatím spíše méně invazivní metodou.
Mata