Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda si nestavím vzdušné zámky svou představou. Jsem více jak 5 let po kojení a má prsa jsou úplně zničená. Chtěla bych se zeptat zda je vůbec reálné s mými prsy aby byla krásně pevná a kulatá zhruba jako na přiložené fotografii.
Bolesti se nebojím, ale zklamání nic víc asi si tím procházela každá, než je poprvé viděla.....
Zdravím Sisi budu moc ráda když mi napíšete soukromou zprávu, čím více odpovědí na mé otázky tím líp.
Každá operace bolí,ale opravdu bych to tady nerozváděla do podrobností.
Každá žena má jinak vysoký práh bolesti a u každého je to jiné.
Dobrý den.
Kamarádka mých dcer měla kdysi anatomický tvar implantátů a po zjištění, že jsou závadné, je musela dát odstranit. Rozhodla se tentokrát pro kulaté a je nadšená. Rozhodně mi doporučovala implantáty kulaté a větší. Když jsem toto oznámila svému lékaři, tak s tím zásadně nesouhlasil a doporučil mi spíše implantáty anatomického tvaru a menší /200 ml/, aby vše působilo přirozeně. Též jsem argumentovala krásným výstřihem, ale pan doktor mě přesvědčil o opaku...
Výsledek je opravdu přirozený, není patrné, že bych měla implantáty i na dotek jsou prsa příjemná a měkká. Manžel je nadšený.
Pokud budete mít Hanko zájem, mohu Vám někdy příště popsat i pooperační průběh, který nějak nekorespondoval s tím, co se všude píše. Byla jsem ráda, že jsem si na operaci nechala celou dovolenou, protože mi dlouho nebylo dobře. Je proto potřeba počítat i s delším časem pro rekonvalescenci! Za 14 dnů bych do zam. rozhodně nemohla jít!
Moc Vás zdravím! Sisi
Děkuju Ireno
Dobry den
Kulaté
mohu se optat zda vam byly po odkojeni doporuceny kulate ci anatom. chci mit plny dekolt a bojim se ze toho s timto tvarem prsou nedosahnu....
Mohu opravdu plastiku doporučit.Měla jsem stejný problém a jsem maximalne spokojená a prsa jsou nádherné
Všem velice děkuji za odpovědi.
Milá Hanko,