Získejte až 25 000 Kč zpět za Váš zákrok

Každý měsíc máte šanci vyhrát.
Uložte si fakturu a zúčastněte se!

Zúčastněte se

Táhnutí jizvy po operaci horních víček

Anonymní
lenka6036
Praha · Vytvořeno: 16. 3. 2016 · Poslední odpověď 10. 4. 2023

Dobrý den, zítra to bude 14 dnů, kdy mně operatér vyndal stehy po plastice horních víček, ale mám pořád lehké otoky a táhne mě jizva u vnitřních koutků, dělá se mně i rýha přes kořen nosu a oči mě pálí a slzí. Mám jizvy promazávat sádlem...masáže prý v žádném případě. A prý se to spraví... Mohu znát názor jiných lékařů? Děkuji

31 komentářů

Reklama
  • Anonymní
    Mendy
    10. 4. 2023

    Dobrý den,
    já sice nejsem lékař ale jen chci upozornit,že to sádlo nesmí
    být / z obchodu/ solené.

  • Anonymní
    Kosova66
    29. 3. 2023

    Dobrý den, prosím o radu. Jsem 7 měsíců po operaci horních víček a stále vnímám jizvy jako když mi táhnou – jsem už z toho nervózní, můžete mi poradit jestli něčím ještě promazávat? Jinak jízdy jsou vzhledově pěkné úzké. Také jsem slyšela, ze by mohla pomoci masticka Opthalmo- hydrocortison . Moc děkuji za radu

  • Anonymní
    Zuzana751651
    13. 1. 2019
    Nejlepší komentář

    Dobrý den mám uz měsíc po operací do nich vicek na tom právem oku mám pořád zarudli flicek jak mám jizvi je dost velký a mám tam ještě boulucky co mám stim dělat. Děkuji Hansenová

  • Anonymní
    Martina771030
    11. 1. 2019