Začnu tím, že jsem se rozhodla pro chirurgický zákrok, který zaplatím a nemalou částkou. Dostala jsem smlouvu, kde jsem všude a mnohokrát nazývaná pacientem.
NE nejsem pacient, nejsem nemocná, aby jsem potřebovala léčbu. Kdybych byla pacient, tak jdu do nemocnice.
Vybrala jsem si kliniku, proto jsem zákazník neboli klient. Za vaše služby platím.
Píšu to proto, aby si všichni lékaři uvědomili, že my vás doktory platíme za vaše služby.. My jsme vaše mzda.
Děkuji za pochopení všech "MUDrů", kteří nás berou jako pacienty.
Váš klient
Vážená slečno,
v okamžiku, kdy navštívíte nějakého MUDra, stáváte se jeho nejen klientem, ale hlavně pacientem. Jít na operaci je něco jiného, než si jít koupit do samoobsluhy máslo. Buďte, prosím, ráda, že se k Vám zdravotníci chovají jako k pacientce. Jsem ze starší generace a vždy jsem se choval k osobám, které žádaly moji odbornou pomoc jako k pacientům. Tak by to mělo být i u mladých kolegů. Rozumím Vaší poznámce, nyní se svět docela změnil.
S pozdravem, prim. Dr. V. Víšek, CSc., plastický chcirg, CAN Clinic.
Dobrý den, máte pravdu, i když na druhou stranu... na kliniku vkročíte jako klient a odcházíte jako pacient, protože váš stav vyžadoval lékařskou péči. 😉
Informace zveřejňované na portálu Estheticon.cz nemohou v žádném případě nahradit konzultaci pacienta s lékařem. Estheticon.cz není odpovědný za produkty nebo služby nabízené odborníky.